Контекстно-медійна мережа Google
Налаштування медійної реклами – Швидке зростання конверсій‎
Замовити Медійну Рекламу – Налаштування Від 2000 грн.‎
Отримайте перших клієнтів через годину після запуску реклами. Замовте Налаштування Під Ключ

Банерна реклама в КМС

Реклама в контекстно-медійній мережі Google дозволяє розповісти про ваш товар або послугу ще до того, як потенційний клієнт почне їх шукати. Реклама у КМС дає можливість показувати ваші рекламні оголошення (банери) потенційним клієнтам у потрібний час, у потрібному місці. Наприклад, коли потенційний клієнт переглядає сайти або відео на Youtube, користується Gmail або користується мобільними програмами.

Контекстно-медійна мережа Google дозволяє звертатися до потенційних клієнтів, коли вони переглядають улюблені сайти або відео на YouTube, перевіряють пошту в Gmail або використовують мобільні сайти та програми.

Як це працює

Знайти свою аудиторію в медійній мережі дуже легко. Вам доступно кілька варіантів націлювання, що дозволяють показувати рекламу потенційним клієнтам у потрібному місці та у потрібний час. Наприклад:

Використовуйте аудиторії, щоб знайти нових клієнтів та утримати вже існуючих. Подібні аудиторії та аудиторії зацікавлених покупців дозволяють охопити користувачів, які з ймовірністю стануть вашими клієнтами. А за допомогою списків ремаркетингу ви зможете повторно залучити колишніх відвідувачів сайту.

Отримуйте більше конверсій завдяки автоматизації. При автоматичному націленні система визначає найбільш ефективні аудиторії, ґрунтуючись на існуючій базі користувачів та цільовій сторінці. Згодом система з’ясовує, які аудиторії працюють найкраще. У Google Рекламі також автоматично коригуються ставки, щоб досягти цільової рентабельності інвестицій. З розумними кампаніями в контекстно-медійній мережі ви отримуватимете більше конверсій без необхідності налаштовувати націлення, розраховувати ставки та створювати оголошення – ці операції автоматизовані.

Адаптивні медійні оголошення. Створення реклами для медійної мережі частково автоматизовано завдяки адаптивним оголошенням. Просто введіть текст, а потім додайте зображення (його можна взяти з нашої безкоштовної бібліотеки) та логотип, після чого Google оптимізуватиме вашу рекламу, щоб забезпечити максимальну ефективність. Адаптивні оголошення – відмінний вибір
Оголошення, орієнтовані взаємодія. Показуйте інтерактивні графічні та відеооголошення на YouTube та в контекстно-медійній мережі.
Реклама у Gmail. Такі оголошення відображаються на вкладці “Промо-акції” у вигляді тизера. При натисканні на тизер оголошення відкривається як звичайний лист.

Коли з’являється реклама

У пошуковій мережі люди бачать рекламу, коли вони вже шукають щось певне. Контекстно-медійна мережа дозволяє привернути їхню увагу до більш ранньому етапі циклу купівлі. Таким чином ви зможете пропонувати свої товари та послуги ще до того, як потенційні клієнти почнуть їх шукати.

Це може стати наріжним каменем вашої спільної рекламної стратегії.

А за допомогою ремаркетингу ви зможете нагадати про себе колишнім користувачам свого сайту чи додатку.

 

Оцінюйте результати

У Google Рекламі ви завжди зможете дізнатися, де показуються ваші оголошення, які з них отримують найбільше кліків і на яких сайтах вигідніше розміщувати рекламу.

вул. Тимошенка 19

Зателефонуйте нам

Зателефонуйте нам

+38(097) 357-96-36 WhatsApp; Viber; Telegramm

Email

Email

a2285021@gmail.com

error: Контент защищён от копирования!