Професійне налаштування ремаркетингу
Сертифіковані спеціалісти.
Ремаркетинг дозволяє показувати рекламу користувачам, які відвідували ваш сайт. Це один із найбільш конверсійних інструментів, тому що з його допомогою ви взаємодієте із зацікавленою аудиторією, яка вже знайома з вашим брендом або продуктом. Правильна стратегія ремаркетингу дозволяє повернути користувачів та мотивувати їх на покупку, а також зробити upsale та cross-sale – додатково продавати товари відвідувачам, які вже здійснили покупку у вашому інтернет-магазині.
Як працює ремаркетинг
При налаштуванні ремаркетингу на сайт встановлюється код, який відстежуватиме відвідувачів та їх дії. Далі створюються аудиторії, що складаються з cookie-файлів користувачів, які відвідали ваш сайт, на яких і буде орієнтована реклама.
Аудиторії сегментуються залежно від цілей рекламної кампанії:
- користувачі, які просто відвідали ваш сайт, додали товар до кошика, але не придбали;
- користувачі, які вчинили певну дію на сайті (заповнили форму реєстрації, переглянули певний товар або розділ тощо);
- користувачі, які здійснили покупку.
Також можна сегментувати аудиторії за тим, як давно вони відвідали ваш сайт (від 1 до 540 днів), за демографічними даними (статтю та віком).
Види ремаркетингу
вигляд
Пошуковий ремаркетинг. Дозволяє показувати рекламні оголошення поряд з результатами пошукової видачі користувачам, які раніше відвідали ваш сайт, коли вони шукають потрібні товари або послуги Google. Рекламні кампанії, націлені на користувачів, які вже знайомі з вашим брендом, дають кращий результат і забезпечують більш високу прибутковість, ніж звичайні пошукові кампанії. Якщо відвідувачі вашого сайту нічого не купили, але все ще продовжують шукати потрібний товар, ви можете підняти ставку, додати унікальну торгову пропозицію (УТП) в оголошення – і тим самим залучити свою аудиторію назад і обійти конкурентів.
вигляд
Ремаркетинг у контекстно-медійній мережі Google (GDN). Дає можливість нагадати про свій товар або бренд, показуючи рекламні банери на інших сайтах та у додатках-партнерах Google (понад 2 млн). Щоб реклама була максимально релевантною та не настирливою, можна вибрати сайти та додатки для показу, обмежити кількість показів рекламних банерів для одного користувача, виключити теми та типи контенту, поряд з яким не повинна показуватись ваша реклама.
вигляд
Ремаркетинг для відео на YouTube. Така реклама показується користувачам, які якось взаємодіяли з вашим YouTube-каналом: переглянули відео, залишили коментар, поділилися відео з другом або поставили позначку «Мені подобається» тощо. Вона відображається у розділах YouTube, на сайтах та у відеороликах контекстно -медійної мережі Google, а також у програмах
вигляд
Ремаркетинг за списком адрес електронної пошти. Рекламу бачить аудиторія, сформована зі списку email-адрес ваших клієнтів, коли вони користуються сервісами Google, будучи залогіненими у свій обліковий запис Gmail.
вигляд
Динамічний ремаркетинг. Дозволяє автоматично показувати рекламу в медійній мережі Google саме тих товарів, які переглядали відвідувачі вашого сайту. Так ви нагадаєте їм не тільки про бренд, а й про товар, який їх зацікавив, і ваша реклама буде максимально персоналізованою, що забезпечить найкращий ефект.
вигляд
Ремаркетинг у соціальних мережах. Дає можливість нагадати себе відвідувачам вашого сайту в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin.
Які проблеми вирішує ремаркетинг?
- Повернення зацікавлених відвідувачів на сайт
- Можливість нагадати користувачеві про товар, яким він цікавився
- Запропонувати вашим покупцям нову версію продукту або товар, що їх супроводжує покупкою
- Збільшення продажів, окупність інвестицій
- Можливість повідомити ваших користувачів та покупців про нові пропозиції (нова колекція, акції, знижки або розпродаж)
РЕМАРКЕТИНГ ТЕЛЕФОНУЙТЕ ЗАРАЗ!
+38(097) 357-96-36
VIBER WHATSAPP TELEGRAM