Послуги веб-аналітики

Ведення рекламної кампанії без постійного аналізу результатів по суті відбувається наосліп. Наша компанія не практикує запуску та ведення реклами без web-аналітики. Якщо на Вашому сайті вона не налаштована, це можемо зробити ми. Послуги з налаштування Google Analytics або Yandex Metrika входять у вартість послуг агентства при замовленні контекстної реклами.

 

Від створення облікових записів до аналізу рекламної кампанії

Перед підготовкою рекламних кампаній ми налаштовуємо інструменти для відстеження ефективності реклами:

  • акаунти в Google Analytics, Google Tag Manager, Yandex Metrika (при запуску реклами в Яндекс Директ), Facebook Pixel та коди інших лічильників для встановлення на сайт (за потреби);
  • звіти користувача в Google Analytics;
  • відстеження конверсій;
  • імпорт даних до Google Analytics з усіх джерел трафіку.

Потім слідналаштування рекламних кампаній. Після отримання перших 100-150 кліків за оголошеннями починається найвідповідальніша частина – спеціалісти аналізують якість трафіку у звітах:

  • щодня тижня та часу доби;
  • за пристроями (ПК, планшети, мобільні);
  • за аудиторією (стаття, вік, інтереси);
  • за географією (міста, країни, регіони);
  • за ефективністю груп об’яв та ключових слів;
  • за конверсіями (асоційовані конверсії; час до конверсії; ефективність товарів та багато іншого).

З аналізу за необхідності вносяться зміни у кампанії (оптимізація). Така робота проводиться регулярно протягом усього періоду проведення кампаній.

Чому замовити наші послуги – це вигідно?

 

Необхідно постійно аналізувати статистику, щоб вчасно вносити потрібні корективи в кампанії і планомірно добиватися кращих результатів. Ми працюємо саме в такому зв’язуванні, тому гарантуємо нашим клієнтам повне володіння ситуацією та відповідаємо за якість результату.

Більше того, ми не беремо плату окремо за кожне налаштування. Всі технічні роботи вже включені у вартість послуг, що зазвичай набагато вигідніше клієнтам, ніж замовляти окремо кожну послугу (як це реалізовано в багатьох агентствах). image=”2533″ img_size=”medium” alignment=”center”]

Аналіз ключових фраз

Використовуйте найефективніші ключові слова у своєму контенті та рекламних кампаніях, щоб посилити позиції в ніші.

Зберіть ключові слова для SEO та PPC

Зберіть перевірені та ефективні ключові слова, за якими ваші конкуренти та лідери ніші ранжуються на перших позиціях у пошуковій видачі.

Визначте цінність ключових слів

Порівняйте слова за різними показниками ефективності: кількістю запитів, вартості за клік, рівнем конкуренції, кількістю результатів. [/vc_column_text]

Розширте семантичне ядро ​​сайту

Якісний та релевантний контент допоможе сайту досягти топових позицій у пошуковій видачі. Додайте перевірені ключові слова в тексти на сторінках для їх оптимізації.[/vc_column_text][/vc_column]

Використовуйте ключові слова з довгим хвостом

Не упускайте користувачів, які можуть потрапити на ваш сайт за низькочастотними ключовиками з ніші. Знайдіть слова «з довгим хвостом», щоб отримувати додатковий трафік з мережі.

Вийдіть на міжнародний ринок

Проаналізуйте ключові слова з різних регіональних баз Serpstat, щоб адаптувати свій сайт під цільову аудиторію в різних країнах. [/vc_column_text]

Проведіть текстову аналітику за групами ключових фраз

Визначте, які ключові слова та обсяг тексту потрібно використовувати на сторінках вашого сайту. Serpstat запропонує варіанти, перевірені на досвіді конкурентів.

Дізнайтеся тренди ключових слів

Serpstat надає дані про популярність ключових слів на графіку. Проаналізуйте інформацію про сезонність і тренди запитів користувачів для створення ефективних рекламних кампаній.[/vc_column_text][/vc_column]

Дізнайтеся найтрафікогенеруючі сторінки сайту

Показуємо топ результатів пошуку за ключовим словом і додаткову інформацію для кожної сторінки: кількість ключових фраз, шейри в соціальних мережах та потенційний трафік. vc_row]

Пошукова аналітика

Знайдіть найближчих конкурентів свого сайту і дізнайтеся ключові фрази, по яких вони займають топові позиції у видачі. Проаналізуйте сильні та слабкі сторони конкуруючих доменів, щоб використати цю інформацію для покращення бізнесу.

Знайдіть прямих конкурентів в органічному пошуку

Визначимо релевантних конкурентів вашого сайту на основі спеціально розроблених алгоритмів. Основний критерій підбору – перетин семантики. Ви отримаєте повну інформацію про конкурентів у вигляді звіту і графіка.

Проаналізуйте показник видимості свого домену та конкурентів

Дізнайтеся обсяг трафіку та видимість свого домену та конкурентів. Проаналізуйте отриману інформацію, щоб дізнатися, чи потребує ваш сайт оптимізації.[/vc_column_text]

Дізнайтеся, які позиції займає ваш конкурент у пошуковій видачі

У розділі «Аналіз доменів/SEO-аналіз» зайдіть у звіт «Позиції». У ньому ви знайдете всі фрази, за якими домен ранжується в топ-100 Google або топ-50 Яндекс і позиції за цими запитами. “]

Відслідковуйте зміну позицій доменів

Serpstat дає можливість регулярно отримувати звіти про актуальні позиції домену за ключовими фразами. Створіть проект сайту і додайте фрази, за якими хочете відстежувати позиції.

Дізнайтеся результати пошукової видачі та проаналізуйте спеціальні елементи в ній

Serpstat пропонує багато фільтрів для сортування спеціальних елементів у видачі. Застосуйте їх, щоб проаналізувати ефективність роботи окремих елементів контенту свого сайту.

Отримайте статистику сторінок домену

Знайдіть контент конкурента, який приносить йому найбільшу кількість трафіку. Проаналізуйте отриману інформацію, щоб знайти нові ідеї для свого сайту. [/vc_column_text] [/vc_column]

vc_column]

Аналіз платної видачі

Проаналізуйте рекламні кампанії конкурентів і визначте прийоми, якими вони користуються для залучення клієнтів. Використовуйте їхній досвід, щоб отримати максимальне повернення від вкладень у рекламу.

Визначте своїх конкурентів у платній видачі

Визначте найближчих конкурентів сайту в рекламній видачі. Проаналізуйте спільні з конкурентом ключові фрази, а також ті, що він активно використовує у своїх рекламних кампаніях, а ви – ні.

Проаналізуйте рекламну стратегію конкурента та дізнайтеся його рекламний бюджет

Отримайте повну інформацію про рекламні кампанії конкурентів: ключові фрази, тексти оголошень та їх позиції, посадкові сторінки, які вони рекламують, вартість за клік та рівень конкуренції. vc_column_text]

Проаналізуйте ключові слова та рекламні оголошення конкурентів

Отримайте повний список ключових слів кожного конкурента, відсортуйте ключові слова за позицією домену в результатах пошуку та дізнайтеся найефективніші ключові слова конкурента, за якими він показується на топ-позиціях у результатах пошуку.

[ vc_row]

Адаптуйте свої рекламні кампанії під інші країни

За допомогою регіональних баз дізнайтеся, за якими ключовими словами користувачі шукають інші країни. Це допоможе з більшою ефективністю адаптувати свої рекламні кампанії для виходу на ринки інших країн.

vc_column][/vc_row]
[/vc_row]

Аналіз конкурентів

Зберіть інформацію про конкуренцію в ніші для прийняття стратегічних рішень щодо розробки маркетингових програм та адаптації ваших продуктів та послуг до конкурентного середовища.

Знайдіть прямих конкурентів

Отримайте повний перелік конкурентів свого домену. Проаналізуйте їх показники, щоб залишатися в топі на ринку.

Використовуйте інструмент «Порівняння доменів»

Визначте загальні та унікальні ключові слова свого домену з конкурентами. Порівняйте позиції доменів у результатах пошуку за кожним загальним ключовим словом.

Пакетний аналіз до 200 доменів

Порівняйте SEO- та PPC-параметри до 200 доменів одночасно за допомогою інструменту «Пакетний аналіз». Проаналізуйте отриману інформацію і знайдіть корисні ідеї для свого бізнесу.

Визначте, які сторінки конкурента мають високий показник видимості

Проаналізуйте сторінки конкурента з високим показником видимості та їх ключові слова. Дані також представлені на круговій діаграмі для кращого візуального сприйняття. [/vc_column_text] ]

Аудит сайту

Відслідковуйте показники свого сайту на наявність SEO-помилок, які можуть негативно позначитися на ранжируванні в пошукових системах. Інструмент «Аудит сайту» від Serpstat дозволяє провести глибоку перевірку сторінок сайту за багатьма факторами ранжирування. Сервіс не тільки знайде помилки, а й вкаже на те, як виправити їх.


Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 12 in /var/www/ch252114b3/www/marketingandrey.com.ua/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/shortcodes/vc-basic-grid.php on line 177
image=”2543″ alignment=”center”]

Вивчіть помилки оптимізації домену

Знайдіть і виправте зовнішні та внутрішні помилки на сайті

Поліпшіть показник індексації домену

  • Неправильний зміст або довжина метатегів Title та Description
  • Відсутні або неправильно прописані заголовки H1−H6
  • Наявність дубльованих текстів та сторінок
  • Наявність помилок на адресах сторінок
  • Некоректність внутрішньої перелінковки
  • Налаштування robots.txt
  • Наявність неіснуючих сторінок
  • Неправильно налаштована карта сайту (перевірка рівня вкладеності сторінок)
  • Биті зображення
  • Наявність прихованого контенту display:none та наявність кадрів

вул. Тимошенка 19

Зателефонуйте нам

Зателефонуйте нам

+38(097) 357-96-36 WhatsApp; Viber; Telegramm

Email

Email

a2285021@gmail.com

error: Контент защищён от копирования!